موسسه حسابداری چه کارهایی انجام می دهد؟


شما در راه اندازی کسب و کار خود ، باید تمام انرژی و اولویت اصلی خود را در بهبود محصول ، خدمات و توسعه کسب و کار صرف کنید. اما در هر شغل و کسب و کاری ، جنبه های مهمی از حسابداری و مدیریت مالی وجود دارد که فقط از عهده افرادی با مهارتهای مختلف در حوزه های حسابداری حقوق و دستمزد ، حسابداری خرید ، حسابداری فروش ، حسابداری مالیاتی ، حسابداری بهای تمام شده برمی آید. این افراد هم باید آموزش دیده باشند و هم از تجربه و مهارتهای کافی در این خصوص برخوردار باشند. اینجا دو راه حل دارید : راه اول استخدام حسابداری و راه دوم اینکه با یک موسسه حسابداری قرارداد ببندید.

اولین راه حل : استخدام حسابدار

شما می توانید یک حسابدار استخدام کنید و از او توقع داشته باشید تمام امور حسابداری شرکت شما را انجام دهد. هرچند استخدام حسابدار در وهله اول راهکار مناسبی به نظر می رسد اما ” همه چیز را همگان دانند ” و یک حسابدار به تنهایی قطعا تجربه ، تخصص و مهارت کافی برای انجام درست امور حسابداری شرکت کوچک شما را ندارد. همچنین رابطه شما با حسابدار استخدام شده رابطه کارگر و کارفرمایی خواهد بود و کارگر هیچ تعهدی نسبت به وظایف محول شده در صورت اشتباه و خطا نخواهد داشت. از طرفی شما تخصص لازم برای تشخیص حسابدار ماهر را از بین متقاضیان کار نخواهید داشت.

حتما بخوانید : استخدام حسابدار در تهران

دومین راه حل : استفاده از موسسه خدمات حسابداری

شرکت حسابداری یا موسسه حسابداری ، با استخدام حسابدار با تخصصها و مهارتهای متفاوت ، گروهی منسجم را تشکیل می دهند کسب و کار شما را از نظر حسابداری پشتیبانی کند. موسسه حسابداری از حسابداران حرفه ای تشکیل شده است که به طور خاص برای ارائه خدمات حسابداری به شرکت ها آموزش دیده اند.

خدمات ارائه شده توسط موسسه حسابداری

حسابداری یک خدمت مالی اساساً و در عین حال بسیار مهم است که توسط موسسه حسابداری ارائه می شود. این خدمات شامل ثبت تمام معاملاتی است که در شرکت شما انجام می شود. از آنجا که ثبت دقیق این معاملات برای نگه داشتن میزان مطالبات و بدهی شما به طرفهای تجاری شما بسیار مهم است ، موسسه حسابداری به خوبی از عهده آن برمی آید. موسسه حسابداری علاوه بر ثبت دقیق معاملات شرکت شما با ارائه گزارشات به شما در تصمیم گیری کمک می کند.

شما باید توجه داشته باشید که حسابداری برای هر شغل و شرکتی  بسیار مهم است زیرا هیچ کس نمی تواند بدون ثبت تمام معاملات مالی خود ، در کسب و کارش موفق عمل کند.

تهیه گزارش های مالی و حسابداری

ثبت معاملات و رویدادهای مالی کار مهمی است اما به تنهایی کافی نیست. موسسه حسابداری بعد از ثبت معاملات و رویدادهای مالی شرکت ، گزارشات دقیق حسابداری و مالی تهیه و ارائه می کند. این صورتهای مالی تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حسابداری  بسیار مهم است زیرا این گزارشها به شما می گویند که آیا تجارت و کسب و کار شما در حال پیشرفت است یا خیر ؟!

موسسه حسابداریبرنامه ریزی مالیاتی و آماده سازی برای پاسخگویی به ممیز مالیاتی

از آنجا که واقعاً همه مشاغل و شرکتها تحت تأثیر مالیات قرار می گیرند ، موسسه حسابداری با استفاده از تجارب و مهارتهای لازم از کسب و کار شما در مقابل هزینه های اضافه مالیاتی حمایت می کند. دانستن قوانین مالیاتهای مستقیم ، مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات بر عملکرد که بخشنامه های مربوط به آن روزانه تغییر می کنند صرفا از عهده یک گروه خبره مالیاتی بر می آید.

از آنجا که شما به احتمال زیاد مشغول فروش محصولات و توسعه کسب و کار خود هستید قطعا دانش ، مهارت ، تجربه و زمان لازم برای رعایت قوانین و بخشنامه های  مالیاتی خود را ندارید.

عدم آگاهی از قوانین مالیاتی ، میزان اصل مالیات و جرایم مالیاتی شما را افزایش خواهد داد. از طرفی پیگیری در ادارات و سازمانهای امور مالیاتی و تهیه و تنظیم لوایح مالیاتی صرفا از عهده حسابداران خبره موسسه حسابداری برمی آید.

حتما بخوانید : ۴۰ نکته مهم درباره هزینه های قابل قبول مالیاتی و معافیت مودیان

رسیدگی مالیاتی بدون ترس!

هنگامی که زمان رسیدگی مالیاتی فرا می رسد مدیران عامل و صاحبان مشاغل تازه بدنبال اسناد و مدارک حسابداری و مالی خود در سالهای قبل می افتند. علاوه بر این فهم زبان ممیز مالیاتی خود دردسر دیگری خواهد بود که ممیز شما را گیج ، خسته و بی حوصله خواهد کرد. در نهایت شما اطلاعاتی به ممیز می دهید که او نیاز ندارد و اسنادی را که مطالبه می کند شما ارائه نمی کنید. همه اینها از شما را در نظر ممیز مالیاتی بی اعتبار می سازد. اما  خوشبختانه موسسه حسابداری  به شما کمک می کند تا راه هایی قانونی را برای حداقل رساندن مالیات خود پیدا کنید و هزینه جرایم مالیاتی خود را به صفر نزدیک کنید.

خدمات مشاوره موسسه حسابداری

فرض کنید شما تصمیم می گیرید که از بانک تسهیلات بگیرید. اخذ تسهیلات بانکی نیازمند ارائه مدارک و گزارشات حسابداری و مالی است. تهیه و ارائه این مدارک را باید به موسسه حسابداری بسپارید.  موسسه حسابداری به عنوان مشاوران مالی شناخته می شوند و از دانش خود برای ارزیابی وضعیت فعلی شما ، تعیین بهترین قدم بعدی ، اطلاع از تغییرات مقررات تجاری در محیط خود و مشاوره در مورد اقدامات لازم برای بهبود شرایط استفاده می کنند. کسب و کار کارآمدتر و موفق تر است.

موسسه حسابداری در تهران به دلیل ارائه خدمات مشاوره مالیاتی ، مشاوره حسابرسی و انواع خدمات مشاوره ای در زمینه بیمه تامین اجتماعی ، بیمه پیمانکاری و برنامه ریزی مالیاتی ، به شما توصیه می کنند که چه تصمیمی ، در چه زمان مناسبی بگیرید و همه آنها به پیشرفت تجارت شما کمک می کنند

امور مالی یکی از جنبه های اصلی هر مشاغل است و رسیدگی به امور مالی توسط یک متخصص می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت یا شکست شرکت شما باشد. اینجاست که موسسه حسابداری وارد می شود. حسابداری شرکت می تواند به عنوان یک مدیر مالی خارجی برون سپاری عمل کند و سیاست های مهم و مالی را برای شرکت ایجاد کند. آنها با استفاده از صورتهای مالی شرکت تصمیمات مالی می پذیرند.

حالا باید متوجه شده باشید که موارد مربوط به حسابداری شرکت و شغل خود را صرفا در اختیار یک تیم متخصص و صلاحیت دار قرار داد. پس ما پیشنهاد می کنیم برای خدمات حسابداری خود با موسسه حسابداری در تهران قرارداد ببندید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما